11. září 2012

Módní tip: Svetříky s potiskem zvířete

Ahoj! Ahoj!

Nedávno jsem tak brouzdala po netu a koukala na stránky různých módních značek a musím říct, že mě zaujala jedna věc, kterou měly tyhle značky společnou a tou se stává: SVETR S POTISKEM ZVÍŘETE!

Za chvíličku už si bude většina z nás určitě pořizovat nějaký ten teplejší svetr na podzim/zimu a můžete se třeba nechat inspirovat právě tímto článkem. :) Potisků jsem našla velké množství - od lišky až po ptáky. Takže milovanice zvířat si určitě vyberou. ;)
Určitě nejsou tyhle motivy pro každého, je to spíš inspirace pro mladší generaci, mně třeba přijdou milé hlavně svetry z H&M - ten s těma zamilovanýma ptáčkama je neskutečně roztomilý! A taky mě zaujal svetr z Asosu s potiskem psích tlapek. A i přesto, že se mi ten svetr z H&M líbí, tak bych ho nechtěla vlastnit, protože teď u mě vítězí hlavně jednoduchost - jednobarevná trička, jednobarevné svetry...prostě žádné šílené potisky. :)

zdroj: www.asos.com
zdroj: www.hm.com

Tak co na tenhle zvířecí tip říkáte? A který z vybraných svetříků Vás zaujal nejvíc?





 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...