4. září 2012

Essie - Like to be bad

Táákže, včera jsem se tu mermomocí snažila něčím přispět JENŽE nám nešel internet!!! Měla jsem z toho docela nervy, ale za to nám kluci z UPC nějakým záhadným způsobem přidělaly jakési ruské kanály na kabelovku.
Internet už konečně jde a já se můžu vrhnout na ten článek, který jsem včera prostě udělat nemohla a přitom TOLIK chtěla!

Řeč dnes bude o mojem novém miláčkovi mezi laky. Dlouho jsem sháněla nějaký světle růžový odstín, který by kryl už v jedné vrstvě, nebyl přehnaně tekutý, byl něčím vyjímečný a rychle schnul a nestál 300Kč. Nakonec jsem toho broučka našla ve slevách v Sephoře za 190Kč a za pomoci mého milovaného přítele (Míšánku, děkuju! ♥), jsem teď jeho majitelkou. Není to tak sice úplně málo za lak, když vezmu v potaz, že jsem zvyklá na Essence laky, které mi taky sedí, ale jednou za uherský rok si dopřát něco luxusnějšího, to přece neuškodí! ;)
Jedinou chybu, kterou jsem udělala je, že jsem se v Sephoře nekoukla na kartáček, protože jsem až v autě zjistila, že je vylomený z uzávěru. Ale jsem holka šikovná, proto jsem si poradila tak , že jsem zlikvidovala jeden starý lak a nechala si jeho kartáček, ten vydrhla odlakovačem a je to. :)

Je to světlounce růžový lak s jemným růžovým shimmerem, který ovšem na nehtech moc vidět nejde. Kryje krásně už v jedné vrstvě, ale na fotce mám dvě vrstvy. Jako bázi jem použila Essence-Anti split nail sealer a jako top coat můj oblíbený Essence-Better than gel nails top sealer.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...