13. září 2012

2 tipy na domácí peeling

Dneska přináším dva tipy na peeling za pomoci surovin, které nalezneme doma.

Já osobně mám ráda takové ty kosmetické produkty, které si můžu sama doma vyrobit. Nejvíc se mi na tom líbí ten fakt, že vím přesně, co dotyčný výrobek obsahuje a navíc si v ten moment připadám v úplném souladu s přírodou :D Navíc je známo, že příroda obsahuje jenom to nejlepší. V momentě, kdy si domácí kosmetický přípravek vyrábím,jsem jako čarodějnice, která míchá lektvar a vracím se do dětských let, kdy jsem si v misce míchala mouku s vodou a všelijakým kořením. Jenže u mě nastává ten problém, že na takovéhle domácí kosmetické radovánky nemám často náladu ani čas, tak radši sáhnu po obyčejném kosmetickém přípravku z drogerky, s jehož výrobou si už hlavu lámat nemusím. Ale pro dnešek jsem si nachystala 2 odzkoušené tipy na domácí peeling, třeba se Vám ta troška domácí alchymie zalíbí a necháte se inspirovat a třeba alespoň jeden z těhle tipů na vlastní kůži vyzkoušíte.

Tip č.1 - Peeling z kávového logru

Milovnice kávy asi budou jásat! :) Tento peeling si dokážu představit jak na mastnější pleti, tak i na pleti suché s šupinkami.. Lidé s citlivou pletí, by se tomuhle peelingu měli asi vyhnout nebo použít opravdu jemně, aby si nepodráždily kůži, protože zrníčka kávového logru nejsou zrovna tou nejjemnější variantou peelingu. Káva navrátí pleti jas, sjednocuje barvu pleti, odstraňuje odumřelé kožní buňky a jemně stahuje póry.

Peeling připravíme nasledovně:
Uvaříme čerstvou tureckou kávu, buď ji vypijeme nebo prostě vylijeme a logr na spodu šálku si  necháme. Logr naneseme na vlhkou pleť krouživými pohyby a poté smyjeme.

zdroj: http://www.gastroplus.cz


Tip č.2 - Peeling z medu a skořice

Tahle úžasně znějící a voňavá kombinace na peeling je vhodná na všechny typy pleti - samozřejmě pokud nemáte alergii na jednu ze složek. Je ovšem třeba říct, že osoby s citlivou pletí by měly aplikovat opravdu jemně, ono se to sice nezdá, ale skořice není mletá zase tak na jemno. Med má zklidňující a hydratační účinky a je plný vitamínů, skořice pomáhá proti akné.

Peeling připravíme následovně:
Smícháme jednu lžičku medu a skořiči dávám vždycky tak od oka - záleží na tom, jak moc chcete mít peeling silný. Já dávám cca 3 špetky. Pak už jen aplikujeme na vlhkou tvář krouživými pohyby, tak jak je u peelingu zvykem a smyjeme.

zdroj: http://www.benefits-of-honey.com

Máte nějaký svůj speciální domácí recept na masku nebo peeling? :)

1 komentář:

  1. Já mám nejraději na tělo oliv.olej s třtinovým cukrem :) koupila jsem si i vychvalovaný Freeman ale vůbec, vracím se k olivači :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...