22. srpna 2012

Řasenka Astor - Play It Big

Ahoj všichni, dnes tu bude jenom takový kratičký článek o nynější novince mezi řasenkami.
V televizi na ni běží pořád reklama, v které nás Heidi oblbuje svýma umělýma řasama, tak jsem si řekla, že ji vyzkouším a zjistím, jak na tom tahle řasenka vlastně doopravdy je.
Takže - Rozehrajeme to ve velkém!




Cena: 189Kč

Koupila jsem si ji na základě reklamy, protože ráda zkouším nové věci a hlavně řasenky, které slibují řasy až do nebe apod. :D Obalem a kartáčkem mi přijde, že si hraje na mou oblíbenou řasenku od Maybelline One by One s tím rozdílem, že v Play It Big můžeme najít jakési prodlužující vlákna, které dle mého skromného názoru nehrajou vůbec žádnou roli...
Řasenka má umělý kartáček, což jsem moc ráda, nemám ráda řasenky s normálním kartáčkem, přijde mi, že neumí řasy tak dobře a přirozeně rozčesat...
Po vyzkoušení musím prostě uznat, že se tahle řasenka zařadí mezi moje favority mezi řasenkami. :) Řasy neslepuje, krásně je oddělí a po dvou vrstvách jsou řasy úžasně prodloužené, skoro mi až přijde, že vypadají jako nalepené řasy. :) Na očích vydrží celý den, nedrolí se a nedělá žmolky. Odlíčit jde bez problémů. Absolutně nevím, co bych vytkla! Snad o všem vypovídá obrázek před a po. Takže teď už snad stačí dodat jen to, že tahle řasenka to doopravdy rozehraje ve velkém! ;)
Astor - Play It Big - Před/Po

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...