16. srpna 2012

Letní vůně 2012

Dneska bych Vám chtěla ukázat nějaké vůně, které jsou podle mě vhodné na léto. Jsou to většinou lehčí vůně. Do výběru jsem dala jak ty levnější, tak i ty dražší. Jsem fanouškem ovocných a sladkých vůní nebo citrusových vůní, podle toho to jde taky trošku cítit na mém letním výběru. ;)
A můžeme se vrhnout na tento voňavý článek!




Escada Taj Sunset EDT

Složení:
Hlava - červený pomeranč, mango, nektarinka
 
Srdce - malina, jablko
Základ - kokos, santalové dřevo, pižmo
Cena:
cca 1140Kč/100ml

Tuto vůní mi koupil přítel a musím říct, že je to ta nejúžasnější vůně, kterou jsem kdy vlastnila ♥. Mám ráda takovéto sladké ovocné vůně. Vůně mi trošku připomíná oranžový bonpar, Escady jsou tímto bonparovým nádechem proslulé. Cítím z ní hlavně nektarinku, je to úžasná svěží vůně na léto, ovšem já ji miluju přes celý rok! Výdrž je podle mě průměrná. Okolí ji ze mě cítí a už mnohokrát mi byla pochválena.
Tuto vůni jednoznačně doporučuju!
Hodnocení: 10/10

Escada Taj Sunset - 50ml

  Cacharel Amor Amor Summer 2012 EDT

Složení:
Hlava - granátové jablko, ananas, grapefruit
Srdce - frangipan, růže, pomerančový květ
Základ - ambra, pačuli, cedr, santalové dřevo
Cena: 860Kč/50ml

Řeknu to narovinu, tahle vůně byl jeden velký omyl. V Sephoře jsem si ji zkoušela a zpočátku z ní jdou krásně cítit citrusy, tím mě zaujala a proto jsem si ji koupila, ovšem udělala jsem chybu - měla jsem počkat, jak se rozvoní...:( Po delší době začne vonět jako obyčejný Amor Amor (ten jsem dostala na Vánoce a dala jsem ho radši mamce), kterému jsem já bohužel na chuť nepřišla, je to pro mě takový bolehlav. Musím říct, že výdrž je velmi dobrá, nevím, jestli to je tím, že mi prostě smrdí, ale cítím ji opravdu celý den.
Doufám, že už mě v životě nenapadne si koupit jakoukoliv vůni Amor Amor...
Hodnocení: 1/10 ( 1bod za ty citrusy na začátku)


Cacharel Amor Amor Summer 2012 - 30ml

 

Yves Rocher Framboise Raspberry EDT

Složení: Něžná, gurmánská toaletní voda Vás zahalí do jemné, svěží vůně právě natrhaných malin, až se Vám budou sbíhat sliny.
Cena: 165Kč/20ml 

Toaletka s jednoduchým složením, která mi voní 100% po malinách, nic navíc v ní necítím. Je to svěží vůně, ale její výdrž je dost mizerná, po nastříkání ji cítím sotva hodinu... Fanoušky bio výrobků by mohla zajímat, jelikož je vyrobena z bio malin. Jako její mínus považuju to, že cena rozhodně není úměrná kvalitě...
Hodnocení: 5/10
Yves Rocher Framboise Raspberry EDT - 20ml

 

Avon Miami Party EDT 

Složení: Vyražte do víru noci zahalena vzrušujícím koktejlem ovocných a květinových tónů, inspirovaných teplem a energií slunce v Miami! Hlavní složkou je brambořík, který je známý svoji citrusovou vůní, která evokuje pocity štěstí a dodává energii.
Cena:  229Kč/50ml (často ve slevě)

Nevím proč, ale už jenom při vyslovení jména téhle oranžové voňavky, se mi vybaví léto a teplo. :) Doopravdy je to 100% letní vůně, která je ovocná a sladká, cítím z ní nějaké tropické ovoce, vůně je mi velice příjemná. Není to ale žádná vyjímečná toaletka, podobných můžeme najít plno...např. připomíná mi Beyoncé Heat Rush. Výdrž je průměrná, potřebuje přes den párkrát obnovit, ale za tu cenu mi přijde, že vydrží celkem dost i v horkých letních dnech. 
Hodnocení: 8/10 
Avon Miami Party EDT - 50ml

 

Avon Scentini Nights - Midnight Glow EDT

Složení: Svůdná směsice ledových borůvek, květu magnólie a světlých dřevin - to je Midnight Glow.
Cena: 229Kč/30ml (často ve slevách)

Mám ráda vůně z řady Scentini, ale poslední dobou mi u nich vadí jejich počáteční štiplavost, která přímo bije do nosu. Midnight Glow bych označila asi jako nejoblíbenější z téhle řady, je to něco mezi sladkou a citrusovou vůní, možná tam jsou i trošku cítit ty dřeviny. Je zvláštní tím, že se před použitím musí protřepat, aby se smíchala s olejovou složkou. Mínusy téhle vůně jsou, že jednou mi trošku podráždila pokožku, sice se to víckrát neopakovala, ale od té doby si už dávám pozor, kam a kolik ji aplikuji a druhé mínus je to, že při aplikaci z větší blízky může díky své olejové složce nechat na oblečení skvrny...Její plus je akorát ta vůně, která se dá čichat, až po vyprchání té počáteční štiplavost, o které jsem psala na začátku. Výdrž není žádný zázrak - čistý průměr.
Hodnocení: 4/10
Avon Scentiny Nights - Midnight Glow EDT - 30ml

 

Oriflame Sun EDT

Složení: Koupejte se v jemné záři líbezného východu slunce. Probudí vás nádech pomerančového oleje, křupavých jablek a černého rybízu. Horké sluneční srdce žhne kořenitým kardamomem a frézií s lákavými záblesky konvalinek, egyptského jasmínu a pižma.
Cena: 299Kč/ 30ml (často ve slevách)

Jediná z tohoto letního výběru citrusová vůně, cítím z ní prostě citrusy a nějaké ty kytičky, ale voní vážně báječně. Výdrž je průměrná, asi jako u Miami Party. Mám ji ráda, proto je tohle už moje 2. balení. :)
Hodnocení: 8/10
Oriflame Sun EDT - 30ml

Doufám, že se Vám článek líbil. A jaké jsou vaše oblíbené vůně na léto? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...