17. srpna 2012

Alverde - řada pro poškozené a lámavé vlasy

Poslední dobou se snažím dělat pro své vlasy to nejlepší, abych konečně dosáhla délky, kterou si přeji. :)
Snažím se používat šampony bez silikonů, protože nechci, aby se mi vlasy "udusily", neříkám ale, že jsem úplně zavrhla obyčejné šampony se silikony.
Jak dále pečuji o své vlasy, se dozvíte později - tento článek tu bude v brzké budoucnosti. :)
Alverde je známo tím, že se snaží být, co nejvíce přírodní a je to veganská kosmetika. Já mu dosud odolávala, ale nedávno jsem podlehla a vyzkoušela fialovou řadu pro poškozené a lámavé vlasy. Výrobky Alverde zakoupíte v DM drogerii.
Jestli to byla dobrá volba, se dozvíte v následujícím článku. :)


Alverde regenerační šampon
Cena: 59Kč/200ml

Obsahuje výtažky z hroznů a avokáda a pšeničné proteiny, díky glycerinu slibuje, že vlasy chrání před vysoušením a dodává jim vlhkost. Výsledkem by měly být vlasy hebké, lesklé a snadno se rozčesávají.
Neobsahuje syntetické vonné, barvící a konzervační látky. Je bez silikonů látek na bázi minerálních olejů.

Nemůžu říct, že by všechno, co slibuje splnil... Při mytí je důležité vlasy opravdu dobře namočit, aby vůbec pěnil (úděl přírodních šamponů). Co mě rozhodně nenadchlo, byla jeho tekutější konzistence - je lepší ho protřepat, pak nebyl tak moc tekutý. Ale to, co bych vyzvedla jako jeho největší mínus, je určitě "vůně" bijící přímo do nosu. Po pár mytích jsem si na ni naštěstí zvykla a řekla bych, že mi tenhle šampon začal i vonět. :D Vadí mi, že při takovéhle konzistenci a malé pěnivosti musím dávat šamponu víc než obvykle, tím pádem rychleji ubývá. Vlasy jsou po umytí drsné, takže bez použití kondicionéru nebo masky ho určitě nedoporučuji.


Alverde regenerační balzám na vlasy
Cena: 59Kč/200ml

Balzám obsahuje stejně jako šampon výtažky z hroznů a avokáda, glycerin a pšeničné proteiny. Navíc obsahuje jojobový a sojový olej. Výsledkem by měly být hydratované a lépe rozčesatelné vlasy.
Látky, které neobsahuje jsou stejné jako u šamponu.

U kondicionéru považuju za nejdůležitější schopnost vlasy hydratovat, vyživit a zlepšit rozčesatelnost. Tohle všechno dle mého názoru tento balzám od Alverde splňuje, vlasy jsou po umytí hebké, hydratované a jdou velice snadno rozčesat. Jeho konzistence je běžná jako u většiny kondicionérů - hutnější. Vůně je stejná jako u šamponu.


Alverde Regenerační maska
Cena: 69Kč/100ml

Maska obsahuje slunečnicový,avokádový a jojobový olej, výtažek z hroznového vína a včelí vosk. Vlasy by měl zanechat hebké a propůjčit jim lesk. Má dobu působení max. 3 minuty
Látky, které neobsahuje jsou stejné jako u šamponu.

Tahle regenerační maska je podle mě z této řady rozhodně nejlepší. Krásně hydratuje, vlasy jsou vážně hebké a jdou krásně rozčesat. Konzistence je hodně hutná. A jako největší plus je určitě to, že má jinou a o dost příjemnější vůni než kondicionér nebo šampon z téhle řady!!! :)



Na konec toho článku bych chtěla říct, že jsem tyto výrobky testovala cca měsíc, vlasy se mi méně lámou - nevím, jestli to je díky šamponům nebo díky vitaminům, které beru, ale je to tak. :) Jako chybu vidím to, že se mi mastí rychleji vlasy než normálně (nevím, který produkt to konkrétně způsobil), takže si je znovu už zřejmě nekoupím. Momentálně už testuji jinou řadu od Alverde (určitě bude článek). A co říkáte na vlasovou kosmetiku od Alverde Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...